سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آناست . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----45768---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----1-----
مسکن یاد یاران

 

نویسنده: مهندس حکمی
چهارشنبه 86/5/10 ساعت 11:57 عصر

سازنده ترین کلمه"  گذشت " آن را تمرین کن .

پرمعنی ترین کلمه " ما " آن را به کار ببند.

عمیق ترین کلمه " عشق " به آن ارج بنه .

بی رحم ترین کلمه " تنفر" از بین ببرش .

سرکش ترین کلمه " هوس " با آن بازی نکن .

خودخواهانه ترین کلمه " من " از آن حذر کن.

ناپایدار ترین کلمه " خشم " آن را فرو ببر.

بازدارترین کلمه " ترس " با آن مقابله کن.

با نشاط ترین کلمه " کار" به آن بپرداز.

روشن ترین کلمه " امید " به آن امیدوار باش.

سخت ترین کلمه " غیرممکن " وجود ندارد.

عاقلانه ترین کلمه " احتیاط " حواست را جمع کن.

زیباترین کلمه " راستی " با آن روراست باش.

دوستانه ترین کلمه " رفاقت " از آن سوء استفاده نکن.

و هدفمندترین کلمه "  موفقیت " پیش به سوی آن

 

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یاد یاران

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •